AristeriDiexodos. Powered by Blogger.
 
Tuesday, September 25, 2012

Στάθης: Η μπαλάντα του Φιλότιμου...

2 comments
Πηγή: enikos.gr


Μου ζητούν να πληρώνω τους φόρους μου εκείνοι που προσφέρουνστους φοροφυγάδες νομιμότητα και κοινωνικό κύρος.
Παρά ταύτα πληρώνω τους φόρους μου.
Απ’ το υστέρημά μου, ακόμα και κάνοντας χρέη για να πληρώσω, πληρώνω τους φόρους μου. Κατανοώ όσους συμπολίτες μου δεν μπορούν να πληρώσουν πια, αλλά όσο μπορώ θα τους πληρώνω.
Κι, ως φαίνεται, για αυτό ακριβώς μας προσθέτουν και νέους φόρους. Κάθε είδους. Εμμεσους και άμεσους. Οθωμανικούς (χαράτσια) κι ευρωπαϊκούς(έκτακτες εισφορές).
Μάλιστα, βρίσκουν τρόπους τις έκτακτες εισφορές να τις κάνουν μόνιμες(όπως το χαράτσι για τα ακίνητα μέσω ΔΕΗ).
Μου βάζουν φόρους κεφαλικούς αυτοί που κλέβουν απ’ τους φόρους μου για την παιδεία ή την υγεία και τους πάνε πεσκέσι στους καναλάρχες και τους λοιπούς προπαγανδιστές των οκτώμισι, αυτούς
ακριβώς που σε κατηγορούν ότι εσύ φταις για όλα.
Εσύ φταις που δεν πληρώνουν φόρους οι εφοπλιστές,
εσύ φταις για τις μίζες στην Αμυνα,
εσύ φταις για τις μίζες στη Ζήμενς, εσύ τα έφαγες μαζί με τον κ.Χριστοφοράκο,
εσύ φταις, σου λένε, που μας ψήφισες - ουπς! σε αυτό πρέπει να παραδεχθούμε ότι έχουν ένα δίκιο! Επί πολλά χρόνια ήξερες κι όμως τουςψήφιζες.
Πλην όμως, ο πολίτης δεν δικάζεται για την ψήφο του. Ούτε είναι ο πολίτης αυτό που ψήφισε χθες. Ο πολίτης είναι πάντα αυτό που ψηφίζει κάθε φορά. Δεν υπάρχουν ψηφοφόροι από παρθενογένεση
ούτε «καθαροί» ψηφοφόροι εξ ουρανού. Ο πολίτης έχει κάθε δικαίωμα να αλλάζει γνώμη, επιλογή, κόμμα (όπως και να επιμένει στα ίδια). Αυτοί
που προσπαθούν να του δημιουργήσουν ενοχή για τις επιλογές του ή τα πεπραγμένα του θέλουν απλώς τη συνενοχή του στα δικά τους κρίματα. Τηνενοχική του αδράνεια και την αυτοακύρωσή του.
Οι πολίτες έχουν πολιτικές ευθύνες αλλά δεν λογοδοτούν για αυτές στους πολιτικούς (πόσω μάλλον στα παπαγαλάκια και τα κάθε λογής φερέφωνα).Αντιθέτως
οι πολιτικοί για τις πολιτικές τους ευθύνες (πρέπει να) λογοδοτούνστους πολίτες.
Αν κάποιος πολίτης αλλάξει γνώμη και επιλογές, ασκεί το δημοκρατικό του δικαίωμα, αν ένας πολιτικός διαπράξει το ίδιο, πρέπει να δώσει εξηγήσεις,διότι οι έως εκείνη τη στιγμή πράξεις του αφορούσαν το κοινό καλό ή κακό -συνεπώς δεν υπάρχουν κολυμβήθρες του Σιλωάμ για τους πολιτικούς, αλλά υπάρχει μια συνεχής διαδικασία κάθαρσης για τους πολίτες- μια κρήνη όπου κανείς μπορεί «να πλένει τα ανομήματά του κι όχι μόνον την όψη του», ναδιορθώνει
τα λάθη του, αν έχει κάνει, χωρίς άλλο κόστος παρά εκείνο που ο ίδιος αντιλαμβάνεται πως πρέπει να καταβάλει - δεν
είναι η πολιτική «δίκη» για τους πολίτες, είναι «δίκη» για τουςπολιτικούς.
Τώρα προσπαθούν να σε καθηλώσουν. Εσύ φταις για το φακελάκι του γιατρού, εσύ φταις για το γρηγορόσημο, εσύ φταις για τη «χαμηλή» διαφθορά.
Ε λοιπόν, αν φταις για αυτό (και κάποιοι από μας φταίνε), φταις το ίδιο και για το φιλότιμο του γιατρού, φταις το ίδιο και για τον καθηγητή που βοηθάει τα παιδιά με σθένος κι αίσθημα τιμής, φταις και για τον δημόσιο υπάλληλο που κάνεικαλά τη δουλειά του, φταις για τον στρατιωτικό που κρατάει άμυνα,
διότι
όλοι αυτοί που κάνουν το καθήκον τους σε σένα απευθύνονται, σε σένα προσφέρει ο γιατρός το φιλότιμό του, ο καθηγητής τον κόπο του, ο υπάλληλος τη γνώση του, ο στρατιωτικός την αγρύπνια του,
επιτέλουςτο φιλότιμο του ενός προσφέρεται στο φιλότιμο του άλλου.
Ενα φαινόμενο που θάλλει ανάμεσα στους εργαζόμενους, στιςεργατικές τάξεις, τους βιοπαλαιστές και τους επιχειρηματίες που πάνε με τονσταυρό στο χέρι - δηλαδή με τον νόμο. Δεν ακμάζει (δεν υπάρχει καν) αυτό το φαινόμενο ούτε ανάμεσα στους τοκογλύφους, ούτε ανάμεσα στα λαμόγια, τουςαεριτζήδες, τα τραστ, τους κομματικούς καρεκλοκένταυρους και το υπηρετικό τους προσωπικό,
τα παπαγαλάκια της Διαπλοκής και της Διαφθοράς, τους τρομοκράτες των οκτώμισι, τους «τιμητές» της δεκάρας.
  
Δουλεύω σαν σκύλος και μου κόβουν τον μισθό, την ασφάλιση, τησύνταξη, σπουδάζω και μένω άνεργος ή δουλεύω για ψίχουλα,
βαρειά η μελαγχολία της δυσπραγίας μας πλημμυρίζει τα σπίτια μας.
Και μου λένε πως φταίω εγώ ο κλεφτοκοτάς (ή όχι) που μπήκαν οιαλεπούδες στο κοτέτσι. Και φέρνουν τώρα λύκους να τις διώξουν, κι αύριολιοντάρια να διώξουν τους λύκους - δεν θα έχουν τέλος τα πακέτα και τα «μέτρα».
Ωσπου να επιτευχθεί ο στόχοςΝα σκλαβωθείς. Και σκλάβος μένειμόνον όποιος νομίζει ότι η σκλαβιά του αξίζει, ότι φταίει ο ίδιος για αυτήν.
Χρόνια τώρα αυτή είναι η δουλειά της κυρίαρχης προπαγάνδας: να μας κάνουν ενοχικούς. Και να μας στρέφουν τον έναν εναντίον του άλλου.
Τώρα που το σύστημα τρίζει, σε αυτήν την προπαγάνδα της Διαπλοκήςπροσθέτει τις δυνάμεις της και η Χρυσή Αυγή βρίζοντας τους πάντες, τους αριστερούς, τους ομοφυλόφιλους, τις γυναίκες (αυτές τις δέρνει κιόλας), τους εβραίους, τους μουσουλμάνους, τους πάντες
δηλητηριάζοντας τον έναν εναντίον του άλλου, εφαρμόζοντας
χάριν της άρχουσας τάξης αυτό που αυτή η τάξη ποθεί περισσότερο διότι το θεωρεί ασφαλέστατο: το διαίρει και βασίλευε.
Ε λοιπόν, η ταπεινότης μου είναι με το φιλότιμο του γιατρού κι όχι με τοδηλητήριο του φερέφωνου ή το μίσος του φασίσταΠροσδοκώ στην πολιτική συμπεριφορά των ανθρώπων κι όχι στον αταβισμό των θηρίων.
Είμαι με το φιλότιμο, την αλληλεγγύη και την ελπίδα, όχι με τηνκατεργαριά, τον ατομικισμό και τα πογκρόμ.
Σήμερα το φιλότιμο διαδηλώνει στους δρόμους, η εργασία και οπολιτισμός της εργασίας - το πιο ευγενικό δημοκρατικό καρκατσουλιό σήμερα μάχεται, όπως μάχεται υπό κλίμακα κάθε μέρα, όπως θα μάχεται και αύριο,ώσπου ανάγκη άλλης μάχης να μην υπάρχει
και εορταστικός σαν Κυριακή να κυλάει ο βίος μας, ο βίος τουανθρώπου δημιουργού.
  
«Ονειρα» θα μου πεις! χωρίς τα όνειρα, σκοτάδι του Αδη, θα αντιλέξω και, σύντροφέ μου, θα προσθέσω: όχι μόνον όνειρα, αλλά στόχοιΠολιτικοί στόχοι.Εφικτοί. Ούτε η ισονομία είναι ουτοπία, ούτε η απελευθέρωση των ανθρώπων!Η ελευθερία είναι ανάγκη...



2 Responses so far.

  1. kopria says:

    http://kopria.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5.html

    Ακούω τους κάθε είδους απίθανους που τρέφονται με το αίμα μας και εξυπηρετούν τα συμφέροντα τοκογλύφων, εν είδη μπράβων, να μιλούν για πατρίδα και νομιμότητα. Για την πατρίδα έγραψα πρόσφατα.
    Όσο αφορά την νομιμότητα, που φωνάζει ότι θα προασπίσει ο Δένδιας, έχει άμεση σχέση με τη δικαιοσύνη και κατ' επέκταση με τη Δημοκρατία. Βέβαια προπαγανδίζουν μια ακόμη κενή λέξη, γι' αυτούς, όπως τόσες άλλες - Λαός, Πατρίδα, Τέλος Αλληλεγγύης κλπ, για να μας εντυπώσουν με την βαρύτητά της ότι πράττουν το σωστό.
    Όπως κάθε απατεώνας βέβαια αποκρύπτουν την βαθύτερη αλήθεια, που βρίσκεται στον πυρήνα των λέξεων που εκφράζουν υψηλά ιδανικά. Αρκεί να ρωτήσουμε βέβαια τι είναι πατρίδα, δικαιοσύνη ή δημοκρατία και θα δούμε να αποκαλύπτονται τα διεστραμμένα σχέδια που πλέκουν τα βρωμερά μυαλά τους.
    Για τον κ. Δένδια ειδικά καλό θα είναι να μάθει ότι δεν είναι νομιμότητα η καταστολή σε νόμους που είναι βλαβεροί για την κοινωνία και που δεν τους αποδέχεται ο Λαός - στου οποίου το όνομα γίνονται όλα.
    Αν ψηφίζεις τους νόμους για το συμφέρον το δικό σου ή εξυπηρετείς αλλότρια συμφέροντα από αυτά που διορίστηκες, από το Λαό, για να υπηρετείς. Αν χρησιμοποιείς την βία ενός ολόκληρου μηχανισμού της ισχύος του κράτους για να καταστείλεις της δίκαιες αντιδράσεις τότε αυτό δεν λέγεται νομιμότητα αλλά μπραβιλίκι ή τραμπουκισμός.
    Ο Νόμος -κ. Δένδια - αν δεν είναι η εύρεση του πραγματικού, δεν είναι νόμος αλλά τυραννικόν πρόσταγμα, και αυτό το είπε ο Πλάτωνας και είναι γνωστό τι κάναν οι Αθηναίοι στους τυράννους ή πως τιμούσαν τους τυραννοκτόνους....

    Read more: http://kopria.blogspot.com/2012/09/blog-post_5.html#ixzz27W6ZKVkz

  2. Left Wing says:

    Ας απαιτηθεί από τον κόσμο ένα μοντέλο πολιτικής διακυβέρνησης όπου οι πολίτες θα έχουν την ευθύνη.
    Ή το κράτος αυτό θα καταλύσει το λαό ή ο λαός θα καταλύσει το αυτό το κράτος

    Read more: http://kopria.blogspot.com/2012/09/blog-post_5.html#ixzz27awkGmCF

    Πολύ καλό κείμενο

Leave a Reply

 
Αριστερή Διέξοδος © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here

Google+